خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/09 - 09:18
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در مراسم تجلیل از خانواده شهید عجمیان عنوان شد؛

برای حفظ آب و خاک این سرزمین شهید عجمیان‌های بسیاری با جانشان به میدان آمدند/ مسئولان با جلب رضایت مردم آزموده می‌شوند

نائب رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از خانواده شهید عجمیان، گفت: امروز مسئولان با جلب "رضایت مردم" آزموده می‌شوند، مسئولان به میدان آمده و نباید عادی زندگی کنند؛ اگر امروز پرچمی بر دوش مسئولان است باید با ایثار و از خود گذشتگی آن را به دوش بکشند و به مردم خدمت رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت مراسم تجلیل از خانواده معظم شهید روح‌الله عجمیان با حضور ، مجتبی ذوالنوری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، مرتضی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی، مهدی محمدی، مشاور رئیس مجلس در امور راهبردی و جمعی از نمایندگان قوه مقننه در ساختمان شیخ فضل الله برگزار شد.



ذوالنوری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، با تقدیر و تشکر از تمام حاضران که به پاسداشت مقام شامخ شهدا به ویژه شهید گرامی سید روح الله عجمیان در این مراسم حضور داشتند؛ گفت: دهه کرامت که حسن مطلع آن با شروع میلاد حضرت معصومه(س) و حسن ختام آن با ولایت با سعادت علی ابن موسی الرضا (ع) است، فرصتی پیش آمد تا یادی کنیم از شهدایی که بی منت با جانشان از این سرزمین دفاع کرده و به شهادت رسیدند.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدوارم همکاری مجلس و دولت منجر به رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم شود و شاهد بهبود وضعیت اقتصادی مردم باشیم. 



جنگ حق بر علیه باطل از زمان خلقت انسان وجود داشته است



نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جنگ حق علیه باطل از زمان خلقت انسان وجود داشته، افزود: در طول تاریخ شاهد جنگ‌های متعدد حق علیه باطل بودیم از جنگ قابیل و هابیل گرفته تا دوران هشت سال دفاع مقدس؛ تا زمانی که حقی بوده باید بپذیریم که باطلی هم وجود داشته است.



در این دنیا شرایط آزمون و آزموده شدن برای همه مهیاست



وی با تاکید بر اینکه در این دنیا شرایط آزمون و آزموده شدن برای همه مهیاست، یادآور شد: خداوند نه مجاهد می‌خواهد، نه شهید و نه خون دل خوردن ما را، او کارگردان است و فرصتی برای آزمون همه بندگان مهیا کرده است تا هر کس در شرایط مختلف نشان دهد به کدام سمت پیش می‌رود.



ذوالنوری با اشاره به اینکه خداوند شیطان را دشمن حقیقی بشر در دنیا قرار داده، تاکید کرد: اگر انسان تصمیم بگیرد به اهداف والای خود برسد باید برنامه‌ای داشته باشد، بی تردید شیطان برای نرسیدن بشر به اهدافش تلاش می‌کند، فراموش نکنیم شیطان از خداوند خواست تا روز قیامت زنده بماند تا بندگانش را گمراه کند و خداوند هم پذیرفت.



شاهد جنگ مرکبی در جامعه هستیم 



نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر شاهد جنگ مرکبی در جامعه هستیم که ابزار الهی و شیطانی در آن مشخص شده است، اگر جنگی نبود فرقی میان شهید عجمیان با جوانان دیگر وجود نداشت.



ذوالنوری ادامه داد: در دوران دفاع مقدس ما شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کردیم که با جان و دل از سرزمین خود دفاع کرده‌اند از شهید بروجعلی شکری که جنازه اش تکه تکه شده اما اسرار عملیات را فاش نکرد تا شهدای عملیات فتح المبین ما برای پیروزی انقلاب شهیدان زیادی همچون عجمیان داده ایم.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در این دنیا بنده و برده هستند و باید خودشان مسیر حق را از باطل تشخیص دهند، افزود: این دنیا محل آزمون است و هر کسی به گونه‌ای امتحان می‌شود. امروز مسئولان با جلب "رضایت مردم" آزموده می‌شوند، مسئولان به میدان آمده و نباید عادی زندگی کنند؛ اگر امروز پرچمی بر دوش مسئولان است باید با ایثار و از خود گذشتگی آن را به دوش بکشند و به مردم خدمت رسانی کنند./



پایان پیام 



 



 



 

  • کد خبر : 362602
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم